آموزش موسیقی

یادگیری موسیقی در کرونا

یادگیری موسیقی در کرونا، شما تا چه حد به تاثیر موسیقی در روح و روان آدمی و بازتاب آن در زندگی اعتقاد دارید؟ شاید دوری از عالم روح افزای موسیقی در دوران کودکی، باعث شده آشنایی کمتری با جذابیت های این هنر داشته باشید و اکنون مشغله کاری مانع آموزش و آشنایی بیشتر شده است. شاید این رویا را در سر دارید که فرزندانتان را هر چه زودتر با این دنیای شگرف آشنا کنید تا آنها  از زیبایی های آن لذت ببرند. اما اکنون دنیای مدرن است و می توان به هر نوعی با متخصصان هر زمینه ای به سادگی ارتباط داشت و آموزش ابتدایی و حرفه ای هر هنری را در زمان های مد نظر کسب کرد. آموزش آنلاین موسیقی در دوران کرونا به خوبی جا افتاده و اگر شما مثلا به ویولن علاقه دارید و هیچ فرد ماهری در شهرتان این هنر را آموزش نمی دهد نیاز نیست که به شهر دیگر سفر کنید. هر جای ایران که باشید، روستا یا شهر، شهر کوچک یا بزرگ، می توانید با برترین  اساتید، کلاس آنلاین موسیقی برگزار کنید.

آموزش آنلاین موسیقی در کرونا

بسیاری از افراد این روزها با دیدن کلیپ ها و آهنگ های مختلفی می خواهند وارد دنیای موسیقی شوند و با توجه به اینکه هیچ سر رشته ای از این هنر ندارند سر در گم می مانند. برخی از افراد که در خارج از کشور زندگی می کنند، آرزوی آموزش تارهای ایرانی را دارند و می خواهند تنها گوشه ای از این هنر را لمس کنند تا در خلوت خود آهنگ دلخواه خود را بنوازند و به آرامش قابلی برسند.خیلی از افراد ممکن است یکی از ابزار موسیقی را خریده اند و در منزل دارند اما چون استادی که زیر و بم این دستگاه را به خوبی آموزش دهد پیدا نکرده اند، از کسب فیض این دنیای پر از زیبایی بی نصیب مانده اند. بهانه ها را باید کنار زد و از هدیه ای که اینترنت به ما داده است و فاصله ها را به حداقل رسانده استفاده کرد. کلاس آنلاین موسیقی یکی از بهترین راه هایی است که هر فردی که علاقه دارد می تواند وارد دنیای موسیقی شود. آموزش آنلاین موسیقی باعث شده است کسانی که به هر دلیلی امکان حضور فیزیکی در آموزشگاه را ندارند بتوانند در هر ساعت از شبانه روز با استاد دلخواه خود کلاس برگزار کنند و رفته رفته فوت و فن دستگاه مورد علاقه خود را یاد بگیرند.

تاثیر موسیقی بر روح و روان را نمی توان انکار کرد، اما این روزها بیش از پیش به موسیقی نیاز داریم. در این دوران که بیشتر در خانه محصوریم و امکان شرکت در کنسرت ها و … وجود ندارد شاید خیلی از بیماری ها به همین دلیل یعنی کمبود تغذیه روح از طرف موسیقی در ما دیده شود. افسردگی ها و دلتنگی های ما آدم ها رو چه چیزهایی میتونه درمان کنه؟ در این ایام کرونایی به نظر موسیقی روحیه حال بیماران را بهتر می کند و از غم زدگی افراد محیط جلوگیری می کند. با شرکت در کلاس آنلاین موسیقی محیط اطراف خود را به یک محیط بانشاط و باطراوت تبدیل کنید تا بیشتر در کنار هم بودن لذت بخش باشد.

مزایای کلاس آنلاین موسیقی در کرونا

خود موسیقی هزاران مزیت دارد که هر فرد بایستی به نوعی زمانی از روز را به آن اختصاص دهد. آرامشی که با شنیدن موسیقی پیدا می کنید را در هزار ضرب کنید و لذت اجرای قطعه ای از موسیقی به دست خودتان را تصور کنید. اما آموزش انلاین موسیقی مزیت های ویژه ای دارد که در ادامه به چند مورد از انها اشاره می کنیم:

  • محدودیت کمتر

بسیاری از افراد با توجه به محدودیت زمانی که دارند نمی توانند در کلاس موسیقی شرکت کنند. شاید زمان رفت و آمد به یک اموزشگاه، ترافیک، زمان تنظیم شده در آموزشگاه و … باعث شده افراد کمی از این کلاس ها استقبال کنند. اما کلاس آنلاین موسیقی محدودیت زمان و مکان را حذف کرده است و انعطاف بیشتری در اختیار هنرآموزان قرار داده است.

  • هزینه کمتر

هزینه آموزش آنلاین موسیقی در مقایسه با کلاس حضوری بسیار پایین تر خواهد بود و هزینه رفت و آمد نیز از آن کسر می شود. کلاس آنلاین موسیقی  راهی برای صرفه جویی در هزینه و زمان است که باید از آن استفاده کرد.

  • ویدئوهای ضبط شده اساتید

د کلاس های حضوری استاد مطالبی را برای شما می گوید و ممکن است دو یا سه بار تکرار کند تا جا بیافتد، اگر شما آدم حواس پرتی نباشید یاد می گیرید و در بلند مدت اگر تمرین نکنید جزئیات را حتما فراموش می کنید؛ اما در آموزش آنلاین موسیقی شما میتوانید هر چند بار که دلتان بخواهد به آموزش استاد نگاه کنید و مختص به یک زمان هم نیست و میتوانید در هر زمان دیگر از آن استفاده کنید.

  • اساتید برتر

شاید در حوزه ای که شما علاقه دارید استاد قابلی در شهرتان نباشد و دسترسی به اساتید دیگر نداشته باشید. کلاس آنلاین موسیقی در کرونا این امکان را فراهم کرده تا در انتخاب استاد دستتان باز باشد و بهترین اساتید را در هر دستگاهی انتخاب کنید و با تعدادجلسات تعیین شده پیش بروید.

  • تمرین آنی بعد از کلاس

در کلاس حضوری ممکن است پس از اتمام جلسه شما مسافت زیادی را طی کنید و تمرکزتان بر روی اجرا از بین برود، در حالی که در آموزش آنلاین موسیقی در کرونا بلافاصله بعداز کلاس می توانید تمرین را شروع کنید و مطالب بیشتر در ذهن شما باقی می ماند.

  • رعایت بهداشت در ایام کرونا

همه می دانیم که در هنگام نگارش این مقاله با درد بسیار عمیقی به نام کرونا مواجه هستیم، شاید حضور در آموزشگاه از نظر مسئولین بهداشتی و اکثر مردم جامعه کمی منصفانه نباشد. با شرکت در کلاس آنلاین موسیقی به پرستاران و پزشکان حاضر در بیمارستان می توانیم کمک کنیم و امیدواریم هر چه زودتر این بلا از جهان برداشته شود.

مطالعه بیشتر: مزایای یادگیری آنلاین موسیقی

چه ساز هایی را می توان آنلاین یاد گرفت

حتما شما هم هنگام مراجعه به یک آموزشگاه موسیقی در ابتدا ساز مورد علاقه خود را می پرسید که آیا این ساز در این مکان آموزش داده می شود یا خیر. در کلاس آنلاین موسیقی این محدودیت نیز از میان می رود و شما در یکی از سایت ها حتما می توانید آموزش ساز مورد علاقه خود را پیدا کنید و به سرعت وارد فاز آموزش شوید. سه تار، ساز رباب، کمانچه، سازهای ایرانی، گیتار و … از جمله مواردی است که در آموزش انلاین موسیقی وجود دارند و شما به هر کدام که علاقه مند باشید می توانید با شرکت در کلاس ها سواد موسیقی خود را بالا ببرید.

بهترین آموزشگاه آنلاین موسیقی

همانطور که کیفیت کلاس های حضوری باهم تفاوت دارند و به عواملی مثل مکان، استاد و … بستگی دارند؛ در کلاس آنلاین موسیقی نیز باید به کیفیت اهمیت داده شود. شما هر کجا که کلیدهای بیشتری به شما آموزش داده شود باید در آنجا ثبت نام کنید و سرعت آموزش بالایی داشته باشید. پیشنهاد ما برای شما شرکت در کلاس آنلاین موسیقی لایواستودیو24 است.  در لایواستودیو24 علاوه بر ساز و آواز، می توانید با نرم افزار و سخت افزارهای مربوطه آشنا شوید و از راه دور هر چه بهتر با موسیقی آشنایی داشته باشید. برای این آموزشگاه هیچ فرقی نمی کند که شما کجای ایران یا جهان باشید، در تمام مدت شبانه روز می توانید با لایواستودیو24 در تماس باشید و با برترین اساتید موسیقی کلاس برگزار کنید.

از مزایای این اموزشگاه می توان به تنوع موضوعات و اساتید ارائه دهنده اشاره کرد. با این شیوه از آموزش یعنی آموزش آنلاین موسیقی فاصله اجتماعی رعایت می شود و به نوعی در رعایت بهداشت جامعه سهیم می شویم.  از مزیت های دیگر می توان به مشاهده چند باره محتوای آموزشی اشاره کرد که هر فرد می تواند برای یادگیری بهتر می تواند با پرداخت هزینه ویدتو را مشاهده کند که به صورت استریم است. کلاس های رفع اشکال در ذات موسیقی است و بدن این کلاس ها اموزش کامل نمی شود؛ در لایواستودیو24 این امکان فراهم است که با استاد هماهنگ شده و کلاس رفع اشکال داشته باشید. کلاس های آنلاین به صورت لایو نیز در این مجموعه برگزار می شود که رابطه نزدیک استاد و هنرآموز فراهم می شود تا بیشتر با خصوصیات اخلاقی هم آشنا شوند.

مطالعه بیشتر: آموزش موسیقی آنلاین و آفلاین

نتیجه گیری

در ایام کرونا و با تعطیلی مدارس حضوری، بهتر است اکثر کلاس های آموزشی به صورت انلاین برگزار شوند. آموزش آنلاین موسیقی در کرونا با ایجاد سایت های بکر برای همه افراد جامعه فراهم شده است تا بهانه های مختلف برای حضور نکردن در این کلاس ها برچیده شود و افراد زیادی با دنیای زیبای موسیقی آشنا شوند. از مزیت های کلاس آنلاین موسیقی می توان به  هزینه کمتر، اساتید مجرب، تمرین آنی بعد از کلاس، مشاهده چند باره ویدئو های آموزشی و … اشاره کرد. مناسب ترین مکان برای آموزش آنلاین موسیقی لایواستودیو24 است که با ارائه مدرک و کلاس های رفع اشکال و اساتید مرجب در صدر آموزشگاه های آنلاین قرار دارد. از این فرصت بی نظیر به وجود آمده استفاده کنید و معجزات موسیقی را خودتان لمس کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *